woensdag 3 februari 2010

Leeglopen...


Ik beken, erken en geef het ronduit toe, ik ben een verschrikkelijke kou kleum aan het worden. Een voelbare temperatuur van 11 gr, is voor mijn gevoel minder dan 6 graden en aangeschafte kleding, mutsen, sportkleding en zelfs wetsuits kunnen mij niet overtuigen deze temperaturen te bedwingen en dit in het Middelandse.In de loop der jaren ben ik veranderd in een mooi weer mens, zon en warmte geven mij gewoon de energie en kracht die ik nodig heb om op te warmen.
Buiten kou kleum moet ik ook toegeven dat ik een watje ben geworden want moest er niet ( zie blog ) een paar weken geleden in zee een triathlon worden gezwommen, en vergeet ook niet al die frustraties die er waren met de aanschaf van de wetsuit, deze is er nu en dat is een feit, en met de aanschaf van die wetsuit werd er ook plechtig beloofd deze door weer en wind te gebruiken, ja ik zou minimaal enkele x per week een duik in zee nemen en mijn trainingen afronden.
Aangezien ik een gevoelig mens ben en aan temperatuur stemmingen onderhevig, heb ik dit excuus aangewend om verder en zonder excuus maar met de moed in de schoenen zeg: "Dat ik geen duik in zee neem, het is te koud " of "het zou slecht voor mijn spieren zijn " en zo kan ik er meerdere verzinnen.
Opmerkzaam is dat er verder geen discussie ontstaat maar gewoon een ironisch "Tssssssss" wordt geuit, het doet mij denken aan het leeglopen van een band.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten